برقراری نزدیک به ۳۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از برقراری نزدیک به۳۱۳ هزار تماس تلفنی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان طی سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مشارکتی/ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود:در این مدت از مجموع تماس تلفنی برقرار شده با سامانه گویا ۱۴۱،به تعداد بیش از ۱۵هزار تماس توسط اپراتورهای سامانه، راهنمایی و پاسخگویی شده است.
وی افزود: بیشترین موضوعاتی که از سوی کاربران جادهای و مسافران مطرح شد به ترتیب در خصوص مشکلات راه ها،ثبت شکایت از رانندگان اعم از عدم پرداخت کرایه، وضعیت جوی، امداد خودرو، پیگیری شکایات است.
این مقام مسئول تصریح کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
شکری خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی، انسداد راهها و ترافیک جاده ای از جمله اطلاعاتی است که هموطنان میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ جویا شوند، همچنین شکایت خود را در حوزههای راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.