راهداری و حمل ونقلارومیهاستان آذربایجانغربی

‍ روابط عمومی ، هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان

روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و نشان دهنده عملکرد دولت به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مشارکتی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیر کل  راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در نشست صمیمی با رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانی و پایانه های مرزی استان در آستانه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات افزود: روابط عمومی ضمن منعکس کردن عملکرد دولت و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ،  وظیفه زمینه سازی برای دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان برای حرکت در مسیر و اهداف اداره کل را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه کار روابط عمومی بسیار سخت و مهم است، تصریح کرد: همکاران  روابط عمومی کسانی هستند که  به فرامین امام خمینی و رهبر انقلاب لبیک گفتند چرا که همواره در فرمایشات ایشان بر این نکته تاکید شده که باید عملکرد  واقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم.

دست نشان اظهار کرد: روابط عمومی تلاش می کند که با مستند سازی اهداف و برنامه های کشور  و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی را به مردم منعکس کند و این تلاش آنها کاری سخت و می توان گفت جانکاه است.

وی ادامه داد: امید داریم با همکاری و همراهی تمامی همکاران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی بتوانیم به تمامی اهدافی که خود پیش بینی کرده و یا سازمان مدنظر دارد، برسیم.

در ادامه این نشست رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانی و پایانه های مرزی به بیان مسایل و موارد مدنظر پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا