اقتصادیارومیهاستان آذربایجانغربی

شهردار ارومیه عنوان کرد: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران با برندسازی ملی و بین‌المللی انگور/ جشنواره انگور فرصتی بی‌بدیل برای پویایی اقتصاد شهری و توسعه گردشگری است

آیدین رحمانی رضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح اهداف هشتمین جشنواره انگور ارومیه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مشارکتی/وی افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره توسعه گردشگری و جذب گردشگران از شهرها و استان‌های همجوار و حتی استان‌های عمقی کشور است.

شهردار ارومیه گفت: در سه روز اول جشنواره نیز شاهد حضور میهمانانی از استان‌های مختلف کشور از جمله گیلان، خراسان رضوی، یزد، تهران، اصفهان و به ویژه آذربایجان‌شرقی و همچنین گردشگران خارجی از کشورهایی مانند فیلیپین، ترکیه و عراق بوده‌ایم.

رحمانی رضائیه تصریح کرد: طی گفت‌وگوهایی که امور بین‌الملل شهرداری با گردشگران خارجی انجام داده‌اند، آن‌ها این جشنواره را شگفت‌انگیز و با پتانسیل‌های بین‌المللی برای جذب گردشگران خارجی عنوان کردند.

وی با اشاره به اهمیت برندسازی انگور عنوان کرد: ایجاد جذابیت و شناساندن شهر ارومیه به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران و سرمایه‌گذاران از جمله اهداف اصلی ما در برندسازی محصول انگور با اجرای جشنواره فاخر فرهنگی و هنری است.

رحمانی رضائیه یادآور شد: جشنواره انگور فرصتی بی‌بدیل برای پویایی اقتصاد شهری و توسعه گردشگری است و در این راستا نیازمند همت و مشارکت تمام دستگاه‌ها و بخش خصوصی برای موفقیت حداکثری در نیل به اهداف جشنواره هستیم.

شهردار ارومیه با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی اینوا در خردادماه و تدابیر ویژه استاندار آذربایجان‌غربی برای توسعه سرمایه‌گذاری در همه ابعاد خاطرنشان کرد: در تداوم سیاستهای کلی استاندار محترم در راستای توسعه سرمایه گذاری، در تلاشیم با استفاده از ظرفیت محصول انگور و شناساندن ملی و بین‌المللی آن توسعه سرمایه گذاری در حوزه‌های کشاورزی، فرهنگی و گردشگری را رقم بزنیم و برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران نیز می تواند باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا