مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی: روابط عمومی، فرهنگ مصرف بهینه را نهادینه کند
جلسه ارتباط موثر با هدف گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در شرکت گاز آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مشارکتی /جلسه ارتباط موثر با هدف گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور شیخی مدیرعامل، هیات رئیسه و اعضای واحد روابط عمومی در شرکت گاز استان برگزار شد.
شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه نقش روابط عمومی، ارائه تصویری درست و واقعی از شرکت است، اظهار کرد: شرکت گاز یک دستگاه خدمات رسان است که امور انجام شده در آن باید به صورت دقیق به اطلاع عموم برسد تا در جریان تلاش و کوشش پرسنل شرکت برای رساندن گاز به مشترکین باشند و در این میان روابط عمومی به عنوان حلقه واسط مجموعه با جامعه این اطلاع رسانی و آگاهی رسانی را دارد.
وی با اشاره به بحران انرژی در زمستان سال گذشته، اظهار کرد: شاهد بودیم روابط عمومی به عنوان بازوی رسانه ای مجموعه، شعار «دو درجه کمتر» مطرح شده از سوی رئیس جمهور را به خوبی در جامعه تبلیغ و اطلاع رسانی کرد و با فرهنگ سازی این شعار، باعث کنترل مصرف و عبور از زمستان بدون افت فشار یا قطعی گاز شد.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه ناترازی انرژی مساله ای است که بخشی از آن صرفا با فرهنگ سازی برای کنترل مصرف قابل رفع است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود روابط عمومی امسال نیز با قدرت کمپین کاهش مصرف را پیش ببرد تا مشکلی از بابت گاز به وجود نیاید به ویژه آن که روابط عمومی طرح همیار گاز را هم از سال قبل آغاز کرده و دانش آموزان در نهادینه کردن فرهنگ مصرف انرژی می توانند به خوبی یار و مددکار ما باشند.
شیخی ادامه داد: هر چند طرح همیار گاز در اوایل آغاز آن در آذربایجان غربی با مشکلاتی مواجه بود اما ارتقای رتبه شرکت گاز استان از رده آخر به رده ششم در عرض یک ماه نشان از توانمندی های روابط عمومی دارد که قابل تقدیر است.
در این جلسه، هر یک از حاضران در خصوص روابط عمومی و نقش درون سازمانی و برون سازمانی آن نکته نظرات خود را ارائه دادند.