پایش عملکرد مجاری عرضه سوخت منطقه ارومیه با انجام بالغ بر 800 بازدید در ماه
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ارومیه، ضمن تأکید به اینکه نظارت مستمر بر عملکرد جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی از اولویتهای مهم و تحقق مسئولیت اجتماعی شرکت است گفت: بالغ بر 170 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و فروشندگی محور در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مشارکتی/احمد مجرد با اشاره به بازدید ماهانه از هر جایگاه سوخت به تعداد 4 الی5 فقره افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ، بالغ بر 3200 بازدید میدانی از جایگاههای منطقه انجام شده که 4280 آزمایش کمی و 2700 آزمایش کیفی در قالب این بازدیدها انجام شده تا از عدم نشتی مخازن، ناخالصی فرآوردهها و صحت نازلها اطمینان حاصل شود.
مجرد با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته توسط گروههای معین متشکل از واحدهای بازرسی، حراست، ایمنی، سامانه هوشمند و بسیج منطقه اشاره کرد و افزود: با هدف بررسی تراکنشهای غیرمتعارف، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، پیگیری شکایات مشتریان، رعایت نکات ایمنی و بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی و آتشنشانی جایگاهها در بازه زمانی یاد شده، بالغ بر200 بازدید ایمنی نیز از مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی منطقه به عمل آمده است.
وی با اشاره به تشدید نظارتها در آستانه ایام اربعین حسینی بیان کرد: با عنایت به موقعیت جرافیایی منطقه ارومیه و هم مرز بودن با سه کشور همسایه و حجم تردد زائرین اربعین، با تشکیل تیمهای نظارتی سیار و ثابت، روند خدماترسانی جایگاههای سوخت به صورت لحظه به لحظه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول با اذعان به این مطلب که جلب رضایت مشتریان از اولویتهای مهم شرکت ملی پخش به شمار میآید، تصریح کرد: از شهروندان عزیز میخواهیم تا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تماسهای 33450660-044پیامگیر منطقه و 09627 سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری رسانند.